2017. április 30., vasárnap

PROGRAMOK MÁJUS 2017


2017 április 29-30, május 1-jén lesz a Városligeti Majális kicsiknek és nagyoknak
A vásári forgatag, a gasztronómia széles tárháza és a vidámpark mellett 3 napon keresztül egésznapos színpadi produkcióval kedveskedünk a látogatóknak!


Tabáni Fesztivál május 1-én  14,3o-21,30
Mezógazdasági Múzeum dijtalan napok bővebben

Dunai Regatta
Rakpart, barátok, zene, sport és egész napos lazulás, együtt… 2017-ben ismét a Dunai Regatta indítja a fesztiválszezont Budapesten, a Műegyetem rakparton.
Cím: Budapest XI:  Műegyetem rakpart
2017. május 6 - 7.

MŰVÉSZETI FILMKLUB A VÁRKERT BAZÁRBAN

Szentendrei Skanzen 50 születésnap
A Skanzen idén ünnepli alapításának 50. évfordulóját. Május 1-jén különleges programokkal várja a látogatókat a Skanzenben. Bemutatkozik az Élő Történelem, tematikus helyszíneken idézzük meg a Skanzen 50 éves történetét, a napot pedig Lajkó Félix szabadtéri koncertje zárja.Európa - nap Budapest 2017

Európa-nap 
2017.05.07 09:00 - 2017.05.07 21:00
Európa-napi fesztivál és családi nap a Szabadság téren. Caramel és Pannonia Allstars Ska Orchestra koncert, óriás társasjáték, ability pálya, játszóház, kézműves foglalkozások gyerekeknek - többek között ezekkel az ingyenes programokkal vár minden érdeklődőt az Európa-napi fesztivál május 7-én, vasárnap 9.00 – 21.00 óra között a budapesti Szabadság tére

Vigadó Nyitott Ház
2017. május 27-én már ötödik alkalommal kerül megrendezésre a Nyitott ház program, amely során a Pesti Vigadó épülete, kiállításai és rendezvényei is ingyenesen látogathatóak, 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése